Kraniosakrální terapie,polaritní terapie,NET

Kraniosakrální terapie a kraniosakrální biodynamika jsou jemné metody, které výrazně zesilují a urychlují samoléčebné schopnosti lidského organismu.

V průběhu života se vlivem prodělaných nemocí, úrazů a dlouhodobých namáhání vytvářejí v psychofyzickém systému člověka místa velkého napětí. To se navenek většinou projevuje jako bolest, stagnace a dysfunkce. Během kraniosakrální terapie a ve dnech po terapii organismus uvolňuje toto napětí v celém systému. Na úrovni kostí, svalů, vazů, kloubů a vnitřních orgánů se obnovuje proudění a vitalita. Mizí bolest a místo se regeneruje. Celý organismus se harmonizuje a jeho schopnost snášet zátěž vzrůstá.

Kraniosakrální terapie a kraniosakrální biodynamika pomáhají níže uvedených potížích:

bolest zad a šíje, bolesti páteře, bolesti kloubů při degenerativních změnách, bolest hlavy, migréna, při problémech s čelistmi, dutinami a dysfunkcích v oblasti ušní, oční, nosní, zánět trojklanného nervu, bolest čelistního kloubu…

Kraniosakrální terapie a kraniosakrální biodynamika se využívají jako součást léčení deprese, traumatu a postraumatických symptomů, k rozpouštění emocionálních šoků a silného stresu.

Pro těhotné a děti je vhodná kraniosakrální biodynamika, protože rozpouští problémy vztahující se k traumatickému porodu, je vhodná jako podpora a příprava na porod a poporodní integrace, kraniosakrální terapie se využívá jako součást léčby pro hyperaktivní děti a děti s poruchami učení a u začínajících růstových problémů u dětí (skolióza, Scheuermann).

Kraniosakrální biodynamika se také využívá při léčení epilepsie, autismu a chronického únavového syndromu a je účinnou terapií po úrazech, operacích a traumatech.

Lidské tělo oživuje mocná síla, která rozpouští napětí, uspořádává a regeneruje.

NeuroEnergetická Terapie (NET) je moderní, integrovaný terapeutický systém, který představuje revoluci v energetické medicíně a holistické zdravotní péči. Zlepšuje efektivitu terapie, vytváří hlubší terapeutický vhled, poskytuje specifickou mapu interakcí těla a mysli. Pokud se poznatky a praktiky kraniosakrální biodynamiky spojí s tím nejlepším z polaritní terapie, transpersonální psychologie a léčení traumatu, dostáváme do rukou ucelený model, který nám dovoluje pochopit oblasti, skrze které se svým klientem procházíme. Neuro-energetický přístup díky spojení poznatků výše uvedených disciplin umožňuje poznat, kde přesně se v terapeutickém procesu nacházíme, a jaké dovednosti v dané chvíli použít. To dělá léčení efektivnějším a přináší to i efektivnější výsledky.

Biodynamická kraniosakrální terapie přináší povědomí o biodynamických uspořádávajících principech života. Obsahuje pochopení pole vědomí a to, jak ovlivňuje fungování těla. Zásadní terapeutická dovednost Stavů rovnovážného napětí se stává základem terapeutické praxe.

Polaritní terapie a energetická medicína nám nabízí specifickou mapu pro energetickou dynamiku živoucího systému, a pomáhá nám porozumět různým úrovním energetického systému, což vede k vhledům, jak co nejlépe využít naše dovednosti.

Transpersonální psychologie nám poskytuje informace o úrovních vědomí ve vztahu k doménám životní zkušenosti. Vědět, jak se tahle témata vztahují k tělu a emocím, je nesmírně cenné.

Psychoneuroimunologie přináší vědomí neuroendokrinně-imunitních interakcí. Zkoumá vztahy mezi myšlenkami a přístupy, emocionální dynamikou, fungováním nervové soustavy a hormonální regulací v rámci naší fyziologie. Zde se naše myšlenky stávají skutečnými! To má silný terapeutický potenciál.

TOPlist